Jak to działa?

  • Składając zamówienie wybierasz opcję "Zapłacę później z  PayPo"
  • Podajesz swoje podstawowe dane, a PayPo płaci za Ciebie rachunek
  • Twoje zamówienie zostaje wysłane zgodnie z wybrana metodą dostawy. Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na jego opłacenie. Możesz też dokonać zwrotu zamówienia, w czasie 14 dni od zakupu, nie ponosząc kosztów zakupu. W takim przypadku rozlicza się z nami Paypo.

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

Więcej informacji na temat Płatności Paypo znajdziesz tutaj: https://paypo.pl/home/